دلنوشته

خرید بک لینک
سلام صبح بخیربدونه هیچ حرفی میخوام از دلگیریام بگمعشقم حالش خیلی بده و افتاده گوشه بیمارستان و از اتفاقه ناخوشایندی که سرش اومده درد میکشهخدای من از دستم کاری برنمیاد براش انجام بدم دارم دیوونه میشم فقط میشینم سرنماز دعا میکنم و اشک میریزم هعی خدایا خودت زودتر خوبش کن قربونه عظمتت برم ازش فرسنگها دورم و فاصلمون زیادهکاش تو این روزهای سخت کنارش بودم و خودم ازش مراقبت میکردمخیلی دوسش دارم تحمل ندارم ببینم درد میکشه و حال خوبی ندارهدیشب اونقد حالش بد بود که یادش رفت بهم بگه چقددوستم دارهخدایا این روزها بیشتر از هرروز و هرلحظه محتاج کمکتیم دس دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:26

گله من حاله خوبی ندارمکاش این بلا سر من میومد تحمل این وضعیت رو ندارم دیشب بهم گفتی دکترا چند روزه نذاشتن اب و غذا بخوریخیلی ناراحت شدم قبل از خواب تشنه بودم اما یاده تو افتادم که تشنته و نمیتونی اب بخوری . اشکام ریختن و اب نخوردماقایه من درده تو درده منهاصلا نمیتونم باور کنم اون مرده قوی و همیشه سرحال که همیشه لبخند رو لبات بود و سرشار از انرژی مثبت بودالان چهرش زرد شده و لب و چشماشو به زور تکون بدهاخ دردت به جونم کاش دردات مال من بوددلتنگه صبح بخیر گفتناتم دوستت دارم گفتناتم شوخیات خنده هایه نازت شکلک دراوردنات فقط واسه خندوندنه من شب بخیر دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:26

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِیلاً ما تَذَكَّرُونَ

دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:26

سلام امروز 9.6.1394

11.44 ظهره سه شنبه

تازه این وبلاگو ساختم ^__^ سر کلاسم خیلیم خوشالم

هنوز هیچیشو بلد بلد نیستمااااااا

کلاس تموم شد باید برم بابای

دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: اولین بوسه نوشته ی شاذه,رمان اولین بوسه نوشته ی شاذه, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:41

ادم های ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند

برای همه هستند

ادم های ساده را

باید مانند یک تابلوی نقاشی

ساعت ها تماشا کرد"

عمرشان کوتاه است.

بس که هرکسی از راه می رسد

یا ازشان سواستفاده میکند یا

زمینشان میزند.

یا درس ساده نبودن بهشان میدهد.

ادم های ساده را دوست دارم.

همان هایی که بوی ناب "ادم" میدهند.

دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: آدم های ساده,آدم های ساده را دوست دارم,ادم های ساده لوح,ادم های ساده را دوس دارم,آدمهاي ساده را دوست دارم,آدمهای ساده رو دوست دارم,آدم های ساده یغما گلرویی,آدمهای ساده ساده عاشق می شوند,باور آدمهای ساده را خراب نکن, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:41

میخواهمت . . .

ولی . . .

دوری . . .

خیلی خیلی دور . . .

نه دستم به دستانت می رسد

نه چشمانم به نگاهت . . .

چاره ای کن!!!!!

تو را کم داشتن . . .

کم نیست . . .

درد است . . .



دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: تويتر,تولدت مبارک,توم وجيري,تویتر,توت,تولد,تونس,توفي,تور استانبول,تور گرجستان, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:41

سلام خدایه من

حالم خیلی بد هست

خدایا کمکم کن

دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: m,l,meaning,n,mm,0,wyd meme,i,ok meme,text meaning, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:41

صفحه بندی